ASELANIL 22 aylık kızım sürekli pişik oluyor bezden diye düşünüyordum bir sürü Bez denedim değil yediklerine dikkat ediyorum ama olacağından demekki pişik kremi öneriniz varmı doğduğundan bu zamana sudokrem kullanıyorum ise yaramiyor
Ogulluana ASELANIL ıslak mendil kullanıyorsanız durulayın öyle kullanın.suducrem kullanmayın içeriği temiz değil. İncia çok iyi o yoksa mustela
Zeynepelcin ASELANIL küçük boy arko krem al kullan çok iyi geliyor.yani bize iyi geliyor sizede iyi gelir diye düşünüyorum. Arkadaşımda kullanıyor.
Gozdesuvari Hamazing.eczanelerde satılıyor Doktora gotururseniz o da aynı kremi önerecektir. Medikal krem kozmetik değil..
Simmomy ASELANIL ıslak mendil kullanmayın ben bir kac kez islak mendil uni baby kullandım hemen kızardı vucudu pamuk ve su kullanin ayrıca ben doğdu doğalı bepanthol baby kullanıyorum oneririm