1mimaranne Evet arkadaşlar 8. Hafta atak haftası biraz yorucu geçiyor.. Çocuğu sakinleştirmek adına önerileriniz nelerdir.. (bu arada gaz sancısını çok farklı şekilde çözdük bu gaz sancısı değil)