Arkadaşlar benim aşırı kolik bi bebeğim var 3 ay 15 günlük şuan asla uyumuyor yarım saati geçmiyor gündüz uykularımız bende çareyi fön sesinde buldum.. kullanmadığım gaz ilacı kalmadı ama ne fayda.. sorum şu; Bi çok yazı okudum zararlı beyin gelişimini olumsuz etkiliyor konuşmasını geciktiriyor diye.. birde bebeğe zararı olmadğnı söyleyen proflar... bilgisi olan var mı acaba ?. Şimdiden teşekkür ederim.