TubaSare Doğum yapalı 6 ay oldu ama akıntım bitmedi bi türlü benim gibi olan var mı acaba ne yaptınız kaşıntı vs olmuyor sadece yoğun sarı akıntı oluyor yaşayan var mı acaba