Milena17 Daha 1 aylık bebem çok öksürdüğü için dr akciğer filmi istedi çektirdik sonra başka nir doktora da gittik içimiz rahat etmedi o da kızdı neden çektirdiniz diye çok mutsuzum çok üzgünüm ya bir şey olursa diye zararı vardır muhakkak:(
Vera1810 Milena17 üzülmeyin bazen mecbur çekiliyor. Bronşit den falan mı şüphe etti de istedi röntgen.
Vera1810 Milena17 aşırı öksürüyormüş Allah korusun bazen çiğere süt kaçabilıyor en büyük belirti öksürük ondan istemiştir şimdi anladım
hasinesoysal Milena17 ya rontgen cekmezse nasıl bilecek ikinci doktor saçmalamış k.bakmayim tabiki cekiliyor
cydcvk Milena17 doktorlar bu durumda zarar ziyan karşılaştırması yaparlar ve uygun olan röntgen çektirmekse çektirirler demek ki ciddi bişeyden şüphelenmiş. Benimde kızım düştü bende çektirdim 2 kere hemde. İçinizi ferah tutun bişey olmaz
YaseminAren Milena17 bende 1 aylıkken cektırdım akcıger hırıltı sı var dıye alacagı radyasyon vıddınbırnakc hastalığının yanında hıcbıraey degıl