Doğumdan sonraki kanamaniz kaç gün sürdü?
Ben doğum yapalı 53 gün oldu ama hala kanamam devam ediyor. Doktora gittim herşey normal temiz dedi bir hafta daha bekle kesilmez se ilaç vericem dedi . Şuan kanamamin devam etmesi özür kanı olarak mi geciyo ibadetlerimi yerine getirebilir miyim? Özür kanı sayılması için kaç günü aşmış olmasi lazım ? Bilgisi olan cevaplarsa sevinirim