Kızlar 30 aylık daha yeni 30 aya girdik Bir oğlum var konuşma olarak ikilileri yeni geçtik sayılır çok da bir şey söylemiyor işte Anne su ne bileyim birine sinirlendiği zaman git maymun bir şey aradığı zaman nerede diyor bir gün sadece sabah uyandığımızda Baba neredesin ne Neredesin gibi bir cümle kurdu Hatta Onu videoya çekmiştim çok heyecanlandığımı belirtmedim belirtmeden sonra bir daha asla söylemedi Ben artık kafama takmaya başladım şöyle konuşuyor Japonca glorları bir şeyler bir şeyler diyor bu güzel bir şey mi güzel bir şey işaret mi Ben anlamadım yani