Kızlar bebeğimin 2. Ay aşılarından sonra 10 gün kaka yapmadı sonra bi gün kafasına kadar sulu yaptı kabız değil yani. Bir hafta kadar yapmadı yine sonra azcık yaptı. Şimdi 3 ay 10 günlük iki haftadır bezleri sadece çişli geçen gün leke gibi bi kaka vardı sıvı şekilde o kadar. doktor probiyotik damla başlatmıştı kullanıyoruz 10 gündür ama kaka yok napıcam bilemiyorum sadece anne sütü alıyor normal mi kii 🤷🏻♀️🤷🏻♀️