Hanımlar 45 günlük bebeğim var bugün gözlerine bakarken beyaz kısmında kırmızı incecik bir şey dikkatimi çekti. Tüy bulaştı sandım önce ama sonra damar olduğunu anladım. Daha çok erken değil mi damarın görünmesi için normalde bembeyaz bir yapı olur. Böyle olan var mı acaba