[silindi] Kızlar 1 hafta önce sezaryen doğum yaptım çok şükür iyiyim ama bazen bi titreme geliyor resmen içim üşüyor ve zangır zangır titriyorum. Göğüslerimin sızladığını hissediyorum. Var mı aranızda böyle olan?
Kuskoysunlaryoluna [silindi] evet bende oluyordu aniden üşüyordum. Geceleri aniden terliyordum sırılsıklam oluyordum. Uzun bi süre bunlar oluyor malesef ama geçecek endişe etmeyin
Gryffindor [silindi] Yani ben mastit olduğumda zangır zangır titriyordum ama siz yine de sütünüzün tıkanmasına müsade etmeyin.
arassmomss Benim de doğumdan sonra olmuştu 1-2 haftaya düzelir hormonların etkisi endişe etmeyin 😊 sağlıkla büyütün inşallah 🩷