Oglusm Ya ben regl olunca benim ağrım falan olmazsı bu ne böyle sancı çekiyorum her adet oluşumda feci ağrılarım oluyor 6 ay oldu taktıralı benim gibi olan varmı merak ettim🙄🙄
Yagmurrrtt Oglusm benim ilk reglim spiralden sonra gerçekten bukadar wsiri adet olmamıştım yani bebeğimin beyinde çareyi buldum bugün 3. Gün baya azaldi doktorum ilac verdi onu kullandım du akşam çok iyi geldi
Yagmurrrtt Oglusm yok seri için değil kanamam fazla oldu diye bi defa kullandım sonra gerek kalmadı zaten normal seyrine dondu