Rumii findikbrnlu0_ bende 4 aylıkken kullanmıştım çok zor uyuyodu meme biberon almıyodu uykuya geçişini kolaylaştırdı sadece gece sık kalkıyodu yine
Nergisssss findikbrnlu0_ kullandim alerji yapti dökuntu cikardi cok kucik denemeyin 4 yas üzeri o damla benim yaptigim hatayi yapmayin 6 aylikken kullandim
gulcezerenarslan findikbrnlu0_ 5. ayından sonra 1 yıl kadar kullanmıştık bilmiyorum azda olsa faydası oluyor sanki uykuya dalışını hızlandırıyor
findikbrnlu0_ Rumii benimkide çok zor uyuyor ya 8 9 saat direniyor resmen ayaklarımda derman kalmadı doktor mu önerdi kendiniz mi aldınız
findikbrnlu0_ Lalalac ya öyle mi ben okudum trendyolda falan da herkesin bebişi uyumuş biri 3 yıldan beri kullanıyormuş 🫠
Lalalac findikbrnlu0_ benimkş 2,5 yaşında. 1,5 yaşında denedim bıraktım hemen. Uyku düzeni dişleri bitince 2 yaşında iyi oldu resmen
Gizemkraks findikbrnlu0_ bize doktor vermedi uyumaması normal diyo bizimki gece 1de kalkıyo sabah 7ye kadar yatmıyor ya devamlı emmek istiyor yada mıkırdanııp ağlıyo gündüzde gözleri kapalı olsa bile devamlı hareket halinde maymun etti bizi eczaneden kendim aldım günde 10damla ver dedi ben suan beş damla verdim gece de 5verip ona tamamlıcam ama verdikten biraz zaman sonra uyudu bugün saat 6 buçuk gibi verdim hala uyuyor 😂
Nergisssss findikbrnlu0_ uyku eğitimi ben ona basladim rahatladim bu şartmiş o kadar karsiydim ama öyle olmuyor
findikbrnlu0_ Lalalac ya bizim diş yerleri de kabarmış beyaz ağzının suyuda akıyor acaba erken mi çıkacak
GlgnOlgun Uykuda hala çok zorluk çekşyorum 8 aylık oldu 5 aylıkken kızarıklarımızda vardı doktor zaditen damla verdi hemde uyutur dedi alerji damlası ama 4 ay için erken sanırım şuan çok zorlanınca hala veriyorum uyanmaları kesiliyor
findikbrnlu0_ GlgnOlgun kimisi erken diyor valla ama sabah 12den beri şimdi uyudu bide uyumak istiyor ağlıyor ama çok inat bide bizimkisi
Lalalac findikbrnlu0_ ağız suyu akması 3 aylıkken bile başlıyo onu baz almayın. Ama şişip baya kızarmışsa yakındır
GlgnOlgun findikbrnlu0_ ya uyku gerilemesi atak olabilir yada uykusu ilk geldiği anı kaçırıyor olabilirsin geçince zor uyuyolar çünküilk uykusu geldiğinde gözü dalar uzun uzun bakar sonra esneme başlar işte o esneme başlamadan hemen uyutman lazım sonrası zor
Gizemkraks findikbrnlu0_ valla dünya varmış beş dakika durmuyo ve uyumuyordu bugün aldığımda kesin bir işe yaramicak dedim minik kuşum bayıldı 😀 bes damla ile 10damla verseydim hiç kalkmazdı herhalde mama ya ben kaldırıp verdim şimdi