My00 Hanımlar 2 Aylık bebeğim var merak ettiğim konu sizler bebek bezi değişimimi saydığınız zaman geceyi de baz alıyor musunuz ben gece 1 den şu ana kadar saydım bebeğim 4 defa çiş yapmış normal mi acaba
My00 hepmutluolesma oh be rahatladım vallahi ben sadece gündüzler baz alınıyor diye düşünmeye başlamıştım