Merhaba kızlar 13 aylık bebeğim bir haftadır çok fena öksürüyor balgamlı ama balgam çıkaramıyor bugün sağlık ocağındaki doktorumuz bi şurup yazdı dropolev diye ewe gidince şurubu içirmeden baktım 12 yaş altı kullanamaz yazıyo bu şurubu kullanan varmı aranızda napayım bilemedim