9mart Arzukzlkca-21 ben canım sezeryan dikişlerim açıldı 28 martta tekrar alındım dikiş attılar iple attılar bu sefer 10 gün sonradikişler alınacak
slkmsncemile Arzukzlkca-21 ben açılma yaşadım. Sonra tekrar dikiş attılar ama bende tutmadı. Tutmayınca tutmuyor bazen…
Meleklianneeee Ay çok zor bi durum enfeksiyondan mı açılmış tuvalette falan zorlamadan mı canım bu arada geçmiş olsun
Arzukzlkca-21 anataraf1leoparbenim anataraf1leoparbenim bilmiyorum ki aynadan baktığımda gördüm acı vs olmadı
slkmsncemile Arzukzlkca-21 sonra tekrar dikerler diye korktum çünkü zaten çoğu iyileşmişti benim 2.de. Gitmedim doktorda zaten bir daha tutmaz dikemem dedi.