Byzbyz1 Kızlar hepinize selam yardımınıza,düşüncelerinize ihtiyacım var bebeğimin bugün 2.ay kontrolü vardı 550-600 gr almış çok üzgünüm sizin bebekleriniz nasıldı ? Sadece anne sütüyle besliyorum ilk ay 1kg almıştı bu ay neden böyle oldu bilmiyorum 😔😔😔
fatmaa37demir Byzbyz1 şuan ki kilosu ne acaba ve dogum kilosu neydi? Bence çok da az değil aldığı kilo. Kızım 3.370 doğmuştu. İlk ay 4.700 dü. İkinci ay da 5.700
Simgetuna- Byzbyz1 bana çok ilginç gelmişti üstün zekalı cocuklar daha hızlı gelişirlermiş betni gelişmiş oldugu için vücududa çok güzel gelişir ve büyürmüş benim ilk kızım üstün zekalı biz o zaman öğrenmiştik bunu
Ezgi-123 Byzbyz1 bizimde dün 2.ay kontrolümüz vardı 780 gram almış bende sadece anne sütüyle besliyorum birinci ay 900 gram almıştı şuan kilomuz 4600 uzayan sarılığımızda var
Byzbyz1 fatmaa37demir maşallah sizinki çok iyi almış. Benimki çok küçük doğdu 2680 ilk ay 3600 oldu bugün kontrole götürdüm 4200 olmuş 😔 2 saatte bir emiyor,sütüm de var neden böyle oldu bilmiyorum. Doktor mama takviyesine gerek yok önümüzdeki hafta bu gün getir yine tartayım dedi😔😔
fatmaa37demir Byzbyz1 her bebek bir olmuyor tabi bazı bebekler her ay 1 kilo alırken bazı bebekler 500 gram zor alıyor. Bu biraz genetik de olabiliyormuş. Eşim de bende bebekken çok zayıf bebeklermisiz. Kızım ilk 2 ay güzel kilo alsada ondan sonra kilo alımı genel olarak düştü. Ama doktorlar güzel sağlıklı dedigi için düşünmeyi bıraktım. Benim kızım da hep anne sütü aldı şuan 6 aylık
Simgetuna- Byzbyz1 aynı durumdayız 2. Ay 500 gr aldı anne sütü gakat biz hastalandık o ay ona bağladık. 10 gün sonra tekrar götürdğm 10 günde 500 gr almış
Simgetuna- Byzbyz1 benim ilk kızım her ay 1600 kilo alırdı 3-4 ay böyle devam etti oda anne sütü ama bu çok yavaş alıyor her cocuk farklı demekki . İlk aylar nasıl başlarsa öyle gidiyor ama ilk kızım yaşıtlarına göre cok güzel gelişti
Byzbyz1 fatmaa37demir maşallah bizimkinin de sağlığı yerinde maşallahı var ama işte annelik böyleymiş doktordan çıktığımızdan beri ben bi yerde hata mı yapıyorum diye düşünmeden edemiyorum
fatmaa37demir Byzbyz1 bende öyleydim hatta sırf bu yüzden doktora gitmiştik. kızım çok zayıf geliyor bana demiştim. Ama doktor sorun görmedikçe cok sukur bir şey olmaz. Sağlıkları yerinde olsun da yeter.
Byzbyz1 Ezgi-123 bizim sarılığımız olmadı Allah’a şükür aklıma şu da geldi bu doktora bu ay yeni başladık büyük ihtimalle tartıdan tartıya da fark ediyor doktor da öyle olabileceğini söyledi geçen ay sağlık ocağında tartılmıştı yarın ya da öbür gün sağlık ocağına götüreceğim bakalım arada ne kadar fark var