Kızlar toplu cevap olsun ben Medicalden kendim aldım devlet hastanesinde taktırdım doktor al gel dedi. Yani ilk gittim doktora spiral taktırmak istiyorum dedim oda adetin her hangi bir gününde aleti al gel diyip kağıda yazdı ne alacağıma o şekilde adetimin 5. Gününde gittim iki saniye felan sürdü test felan istemedi bazı ana sağlığı yerleri istiyorlar bu benm ikinci taktırmam oldu ilkinde taktılar kaydı spiral daha sonra doktora gittim taktırdım kontrole de gittim sorun yok yerinde dedi. Ama adet oldum ve çok kanamam var oda normalmiş sanırım sorusu olan varsa yine cevap vermeye çalışırım