mrveefe12 Ben şuana kadar bebek deterjanı kullandım, şimdi bebeğim 8 aylık oldu normal bize ne kullanıyorsam onu kullanıyorum onada bir kaç kere denedim baktım alerji falanda yapmadı cildi hassas değil zaten yumuşatıcı falanda kullanmıyorum ben sıkıntı olmadı. Annemde bana hiç bi zaman özel deterjan kullanmamış her şeyi de bu kadar abartmamak gerekiyor bunlar hep kapitalizm sisteminin bize alalım diye dayattığı şeyler