fatmaa37demir kizim 5 ay 8 gunluk. 3-6 aylik kiyafetlerin son demlerini yasiyoruz. Havalarin isinmasina az kaldi idare edecektir. Ben yzliklarin bi kismini 6-9 almistim daha gecen sene hamileykrn. Annrmin zoruyl. Elimde 4-6 ay h&m bodyleri var cit cirtli. Ama kalibi bol giyer diye dusunuyorum. Boyle indirimli birseyler gorup begendigimde 6-9 ay aldim. Ama bu ayki tarti kilosunuda gozumun onune aliyorum ciddi bi donus olmazsa kizim cok yapili olmayacak. Elimdeki 6-9 lar yeticrk. 9-12 aldim bazi urunleri. Kalipta cok fark ediyor tabiki. Dun lcw dan 2 li tulum aldim tweetyli kaliplari bana baya bol gedi onlari 6-9 aldim. Ama firfirli bebr yaka citcitli body gordum kisa
Kollu onu 9-12 aldim boydan cok az uzundu 6-9 ile arasindaki fark. Magazadan alicaksaniz cocugunuzun gelisimine ve kaliba gore siz krar verirsiniz. Simdiye kadar ki gb hizli buyumeyecekler. Kisisel fikrim