cionunannesi Yeni 2 aylık olduk oğlum kafasını uzun süre tıtamıyo ama doğrulup oturmaya çalışıyo sizin bebişlerde benimki gibi acelecimi??
LINDAMAY cionunannesi biz de 9 haftalık olduk. Sürekli değil ama baya baya artık başını dik tutabiliyo. Yüz üstü yatırdığımda gönlü yoksa direniyo vücudunu kaldırmaya çalışıyo ama nafile 🤣 daha çokkk süt içmesi lazım ama o da ben de yok mama veriyorum 🤐