Sirin34- Bebeğimin 2.ay aşısını yaptırdık.Koluna ve iki bacağına olmak üzere .Kolunda ki tutan aşıydı.İki hafta sonra kol ağrısı başladı kaç gün oldu ağrıları geçmedi.Ağrıdan mememi de ememiyor.Sizler de aşının nasıl yan etkisi oldu?
starwomen Sirin34- bizde herhangi bir yan etki olmadı. Sadece ilk gün huzursuzluk vardı ertesi gün düzeldi