Naciyeylmz Kızlar halsizim hiç birşey yapasim yok üşüyorum ara ara bir iyi oluyorum bir kötü ateşim cikio arada kusuyorum nane limon içip evde mi toparliyim yoksa doktora gitmeye gerek var mı
Linabuse1002 Naciyeylmz bende oyleyım sürekli sıtma tutuyor oksuruyorum halsızım cocga zor bakıyorum kemıklerım sızlıyor resmen dun serum taktırdım cok ıyı geldı bugun toparlandım hemen sende bır hastaneye gıt ıstersen