Kızlar saçlarım çok dökülüyor kepekleniyor . Dercos kullanıyorum hem kepek için hem de dökülme karşıtı olan şampuan var . O anlık kepeklenme gidiyor sonra yine başlıyor . Dökülme geçmiyor . Çok cansız da saçlarım beyazlarım var boyatıyorum da . Önerilerinizi bekliyorum . Siz neler kullanıyorsunuz saçlarınız için ?