Reyhansahin Kızlar troid değeri yüksek çıktı bebeğimin bu ne anlama geliyor yarın sabah doktora gideceğiz ama içim içimi yiyor buraya yazmak istedim aranızda başına gelmiş var mı nedir bu Sonuçları böyle; Ts 31.7 T4:1 T.3:3
Anneoldum35 Bebegımım tsh ı yuksektı dogduktan 6 gun sonra emzır dedıler sureklı 1sy sonrakı kontrolde dustu ama cocuk endokrınolojısıne mutlaka gorunun