Kızlar 50 günlük bebeğim var. Emzirdikten sonra gazını alıyorum dik tutuyorum ama yinede kusuyor. Hatta tam derin uykuya yatırıyorum 10 dk sonra kustuğu için uyanıyor. Uykusu açıldığı için de bi daha uyumuyor ve huzursuzlanıyor. Maflor kullanıyoruz ama pek faydasını göremedik. Napmamız lazım. Çok yorucu olmaya başladı