Anneler merhaba , evde yaptığınız gebelik testinizi hatırlıyor musunuz ☺️Şöyle ki ; arkadaşım sağlık sektöründe çalışıyor ,hemşireler gebelik testinde çift çizgi belirginse bebeğin erkek silikse kız olacağını söylemişler , gerçekten bende bu teori tuttu ✌🏻 oğlumda çift çizgiyi görmüştüm kızımda ise 2.çizgi çok silikti🤗şimdi kardeşim hamile,kızı olsun istiyor ama test belirgin çift çizgili👶🏻sizin testler nasıldı, hemşireler haklı mı yoksa ☺️