Beybisibeybisi Kizlar doğum gününden 2 gun once mi yaptirsak asiyi esim izinli olucak dogum gunune sarkar mi agrisi huzursuzlugu yoksa hic bulasmayip doğum gunu sonrasina mi ertelesek
midekoruyucu Beybisibeybisi 😁 aynı şeyi yapmak istedim ama tam günü dolmadan aşı sisteme düşmüyor maalesef. O yüzden erken yapmıyorlar. Bi kaç gün geç olsun sorun olmuyor ama erken yapılmıyor. Yine de sorun sağlık ocağına
Haydinn Beybisibeybisi aşı olmayabilir o yüzden nerede yaptıracaksınız arayıp sorun, iki gün önce ve ya sonra yapılıyor diye biliyorum doğum gününden sonraya bırakın derim bi iki gün sürebiliyor etkisi 🙃
Beybisibeybisi midekoruyucu cok tesekkur ederim bunu bilmiyordum iyi ki yazmışsınız randevu alicaktim bugun hic bulaşmayım 😍😍😍
Beybisibeybisi Haydinn bunu da ogrendigim iyi oldu 2 gun surmesine karsi hic oncesinde girmemek lazim demek ki bu ise :)) fok teşekkür ederim cevabiniz icin :))