Minbar merhaba aradan zaman geçmiş ama yazmak istedim topuk kanı sonrası arandım troid hormonu yüksek çıkmış oğlumun.ilk 11 1 haft sonra 24 ertesi gün 50 çıktı hemen ilaca başlandı 16 aylık şuanda hapı yarım içiyor. Ama şöyleki troidlerinde sorun olmadığı sadece hormonal yükseklik olduğu söylendi. Şuan kan seviyesi 1.89 her ihtimale karşı ilaca devam ediyoruz. Ne kadar kullanacak bilmiyorum ama en azından dermanı var çok şükür diyerek avutuyorum kendimi