Aybarssmom01 yani o uyanmadığı sürece sorun yok ben vicdan azabı çekiyorum aradan ⅘ saat geçip uyanınca uykuda kalıyorum çok acıktı diye kendime kızıyorum hep demek ki gece uyanmadığı sürece aç olmuyor 4 saate yedirmem normal vallahi 2 buçuk saate kurmuşum alarmı kalkıyorum bazen duymuyorum çaldğınu bi kalkıyorum saat dört beş ağlayacak gibi oluyorum o kadar saat aç kaldı diye daha takmıyorum o kadar 🤣