Merhabalar,
10 haftalık ikiz kızlarım var. Düzeltilmiş olarak ise 5 haftalıklar. Prematüre dogdukları icin gelişimlerinde cok zorlanıyorum. Beslenmelerinde sıkısıp kalıyorum ve bu yüzden uzman destegine ihtiyacım var yardımcı olabilecek kimse var mı yada önerebileceginiz kişiler 🙏🏻