OglumAlp Merhaba arkadaşlar Montessori yatak alıp kullanan memnun musunuz Nerden aldınız Bende almayı düşünüyorum tavsiyelerinizi bekliyorum . Fp önemli 😵💫
anayimbenn OglumAlp ben trendyoldan aldım çok mennunum iletişim bilgilerni aldım soru sorma bölümünden istediğiniz özellikleri ekleyerek gönderiyorlar
hellomom OglumAlp benim eşim yaptı. Ama alsaydık daha iyi olurdu dedik bayağı zor oldu. Ama istediğimiz gibi oldu o da ayrı. İlk modelimiz; https://www.montessorifelsefesi.com/montessori-yatak-korkuluksuz-yatak/ Ama bizim çatısında iki kısa ve bir uzun kenarda destek tahtası var. bebeği alıp koymak kolay olsun diye uzun tarafı açık bıraktık. Minderlerden de korkuluk yaptırdık. Burdaki gibi; https://goodnightkid.com/urun/montessori-cocuk-yatagi-90x190cm2/ Çok memnunum ondan. Sadece çocuk minderlerin üzerine abanıyor minderler esniyor fln ama güvenli bence. İkinci model de korkuluklu olan yaptık. İki kızım var. Biri 4 yaş diğeri 18 aylık. Küçük olanı korkulukluya yatıramıyorum çünkü sürekli kolunu bacağını korkuluklara sokuyor. Kenar koruma taksam da düşüyor. Sıyrılıyor çekiyorlar vs. Köşe kısımları yine kenar koruma olsada korkutuyor beni. Bir de üzerinden fln sarkınca direk düşme riski var. Ama minderli esnediğinden düşsede alçaktan düşmüş oluyor. Büyük kızım korkuluklu olanda yatıyor şimdi, geçen gece uykusunda su içmek için uyanmış kafasını vurmuş yatağın kenarına. Hiç sevmiyorum korkuluklu olanı. Keşke diğerini de minderli yapsaymışız. Bir de yatak alırken ağaç tipine bakmak lazım. Mesela çam ağacı olacaksa kalın olması daha güvenli. Ama başka tür ağaçlar daha güçlü oluyor o zmn daha ince tahta kullanılabilir. Ağacın iyi kurutulmuş olması lazım yoksa sonradan esnemeler çatlamalar olabiliyor.
Alse35 OglumAlp caploonba dan aldım ben ranza aldım ama tekli modeller de aşırı güzel ve sağlam sitesine bak istersen