Minnakbebeannesi Bebegim 7 aylik yeni yurutec aldim acaba ilerlemeyi nekdar surede ogrendi bebisleriniz sizin desteginz oldumu kullanmayi ogrenirken
YaseminAren Minnakbebeannesi 4 aydannberı koyuyorum o zamanlar tuvalete giderken koyardım kısa surekı sonra ters ters gıttı sonra yan yan sımdım7 ay 5 gunlukmone gıdıyor🤣😊
YaseminAren Minnakbebeannesi destegmz sehpaya bırakılan kumanda ve telefon oldı onları almak ıcın cıldırdı ogrendı
Ikicocukbiranne Minnakbebeannesi ben malesef 4. Aydan itibaren koymak zorunda kaldım günde 10 dk yı geçmiyor ama o zamandan beri yuruyor yürüteçte. Şimdi 8 aylık uçuyor resmen yürüteçte. Ayağa kalkıp sıralamaya başladı zaten desteksiz