ehlenmomyy bizde uyuzuz, xabion diye bi losyon kullandık geçmedi burda biri önerdi kükürtlü vazelin kullanmış geçmiş bide hap var benim annemlerde olmuştu ilerlemişti haplada destekleyip kurtuldular ben emzirdiğim için hap içemiyorum kükürtlü vazelinide eczacı kendi yapıyo