Merhaba kızlar kızım 6 aylık oldu eskiden günde 6 7 bez değişiyorduk ama bir haftadır çok az çiş yapıyor gibi geliyor bana normalde 4 saatte bir altına bakıyorum hep full dolardı şimdi bezi çiş ile olmamamış oluyor sürekli kaka yapıyo emziriyorum bide günde 2 kere mama takviyesi yapıyordum az çiş yaptığını görünce acaba doymuyor mu diye düşündüm şimdi ek gıdaya da başladkk yavaştan tabi ama daha alışma süreçleri daha 6 aylık bebek günde kaç çişli bez yapar ? Bide diş dönemindeyiz sanırım diş döneminde pişik olur mu her kakasından sonra pişik oluyor? Tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var ☺️