Merhaba arkadaşlar 8 aylık bebeğim var ek gıdaya geçince kabız oluyor çok pekte birşey yedirtmiyorum gerçi ama kabız oluyor arada su hiç içiremiyorum emziriyorum diye yeter sanıyordum ama bugün kabız yaptı ve popişinden kan geldi doktoruna yazdım birdaha tekrarlarsa gel dedi ama çok üzüldüm bebeği iştahsız ve su içmeyen varmı varda nasıl yok izliyorsunuz yazarsanız sevinirim kan görmek çok üzdü beni 😞😞