kivitoannesii Bikaç gündür Prima kullanıyorum sleepyden geçtim böyle şeyler oluştu oğlumda pişik mi bu egzama gibi duruyo
Hatice232017 kivitoannesii ilk defa olduysa bezden kaynaklı olduğunu düşünüyorum sudocrem yada bepantol sürmenizi tavsiye ederim eğer geçmezse mutlaka doktora gidin.bazı bebekler her bezi kullanamiyor çok iyi olsa bile onun cildine iyi gelmiyor
Kardem kivitoannesii egzama gibi duruyor benim kızımında kollarında ve boynunun alt tarafları da olmustu doktor advantan krem önerdi her gün yıkayıp kremini sürüyodum 2 günde gecti. İmkanın varsa eczaneden al ve basla derim fiyatıda uygun geçen ay 41₺ ye almıstım