Yalpp Buzluktan çıkardığım sütü kaç gün buzdolabında muhafaza edebilirim? Hemen vermem mi gerekir bilen biri varsa yardımcı olabilir mi?
Ebbruc Yalpp hastanede yapıldığı kadarıyla biliyorum buzu çözülmüş sütün 24 saat içinde tüketilmesi gerekiyo , yani normal dolap rafında 24 saat bekletebilirsiniz en fazla
Yalpp Ebbruc anladım teşekkür ederim üç gün saklama kuralı devam ediyormu diye sormak istedim çok sağolun🙏🙏
Ebbruc Yalpp ben çok riske atmak istemiyorum süt olunca da ben sorduğumda biz hemen tüketiyoruz 24 saat içinde demişlerdi
AviL06 Bize hemşire buzluktan çıkarınca da 3 gün bekletebilirsiniz demişti ama ben buzluktan çıkarınca önceliğim onu kullanmak oluyor 😇🌹