Betul_61 Kizlar merhaba nezne olmuşum ve ancak nane limon geçiriyor beni içsem sorun olurmu bebeğime bir kötü etki edermi limon asitli ya birşey olurmu acaba kararsız kaldım içip içmemek de bebeğim daha 1 aylık 6 günlük
beybiliko Betul_61 sizin içmenizde bir sakınca yok, sadece nanenin ödem söktürücü etkisi var, belki sütün azalmasına yol açabilir ama çok abartmadan 1 2 fincan içebilirsiniz, geçmiş olsun
A_12ynr Betul_61 sadece günde bir fincan limon yerine günde bir porsiyon çig yeşil biber yiyin c vitamini meyveden daha yüksek portakalda asit var gaz yapabilir bir dilim yiyin c vitamini de var ama elmadan bol bol yiyebilirsiniz lifli gıda yeşil biberde c vitamin fazla .
1comez_anne Yanlış yönlendirmek istemem portakal filan gaz yapıyor diyorlar ama ben c vitamini olması amacıyla limon portakal tüketiyorum bir sıkıntımız olmadı çok şükür. Tabi bebeğiniz gaz sancılı bir bebekse sizin tercihinize kalmış