Esra48 bebegıme dogum hedıyesı dayısına aldırdım trendyoldakı en uvuz olan pıyanolu halıyı sectm kendım bunu al dedım 2 aylıkkem falan ılgısını cektı 7 aylık sımdı kaldırdım kutusuyla dobemı bıttı ama gaz cıkarmaya cok faydası oldu bırde bırakıp mutfaga falan gidebiliyordum oynıyırdu onunla