Doğduğundan beri az da olsa kullandığım tek mama bence hem içeriği iyi hem de kilo aldırıyor ama kof bi kilo değil ayrıca keçi sütü olduğu için sanırım anne sütüne yakın bebeğim hala emiyor ama gece mamasını içmeden uyumuyor 25 ekimde 1 yaşında olucaz inşallah