Ayse_asel Selam kızlar ek gıdaya yeni başladık 5 gün oluyor dün ailecek grip olduk 6 aylık bebegim var o da grip ve gaz sancısı var bebek için bitki çayı vermek uygun olur mu acaba veya neler yapabilirim