maysa-19 İki on diş biberon çürüğü olmuştu iki kez dişçiye götürdüm tabi durmadı açmadı ağzını bugün bı baktım kahverengi daha çok bı gıdım beyaz yer var dişte ne olacak şimdi burdan kurtulurmu acaba yada gidince ne tedavi uygulanır.
maysa-19 KucukAnne344 geçmiş olsun bizim iki ama sanırım bu yayilcak diğer dislere.iki kere götürdüm bu yaş grubu durmuyor anestezi altında mudehale edilmeli bı Ege üniversitesine götür film falan çekerler belki yardımcı olurlar dedi. Ne yapcam şaştım.sen götürdünmu hiç en azından durdurmak için bı sprey falan varmiymis
KucukAnne344 maysa-19 goturmedim cnm durmaz diye ama en kisa zamanda goturebilirim ama suan gotursemde durmaz aneztesi icinde pek gonullu degilim acikcasi
maysa-19 KucukAnne344 çok haklısın bende istemem ama ne yapcaz böyle inan şaştım artık.dort yaşında kızım sınıf arkadaşı durup dolgu yaptırmış benimki daha ağzını acmiyor
KucukAnne344 maysa-19 her cocuk bir degil canm ya benimki de tovbe acmaz agzini ne yapacagim bilmiyorum