2 aylık bebehim kendi kendine kaka yapamıyor 5 6 gün yapmaması normal biliyorumcsadece anne sütü içiyoruz ama yapmadığında çok ağlıyor krize giriyor ben poposuna sadece bir kere dokunmam ile yapiyor hemen yanı ucuna geliyor ama ikinip kendi çıkaramıyor her şeyi denedim yok hala 15 20 gun oldu geçmiyor doktora 15 gün önce gitmistik söyledim sadece fitil vermişti onu da 2 3 sefer kullandım daha sonrası devam etmedim ve ise de yaramıyor sadece dokunma ile yapıyor 3 aydan sonra bağırsak hsreketleri düzelir dedi doktor ama çocuk kıp kırmızı oluyor ne yapabilirim lütfen fikir verin başına böyle gelip sonra nasıl düzeldi sizin bebisleriniz