Hlysahn benim bebeğimde uzun uyurdu,doktorum 2 aylık olduktan sonra uyandırmaya gerek yok o acıkırlar uyanır zaten,uyandırmaya alıştırırsan ilerde acıkmasa bile uyanır demişti bende öyle yaptım.iyi ki doktorumuzu dinledim,hem bebeğim dinlendi hem ben.2.5 yaşında şimdi gece belki 1 kere ya uyanır ya da uyanmaz 🧿