Eflal2
Merhaba. Biz Nişantaşında Bi Şey Seans danışmanlık bünyesinde çalışan Aslı Karacaya gidiyoruz. Şimdiye kadar 10 seans gittik 2 seans kaldı. Ben çok çok memnunum. Kendisi çok tatlı güler yüzlü biri. Kızım herkese gitmez sevmez ama Aslı hanımı çok seviyor. Tavsiye ederim. Biz 450 TL veriyoruz seans başına.