Bende yaşadım yakalık alıyodum bir sürü ağız mendili sürekli yakasında vardı yastıkla yatırmayı önermiyolar ama ben korkuyodum kusar boğazına kaçar diye doktorla konuştuk çok ince bir yastık kullandık birazda yan yatırdık 3 aydan sonra hafifliyo Şuan 5 aylık baya azaldı