Alparslanbey_ inşallah yoktur🙏 benim oğlumda 40ından sonra geçebildi iki kulağından da. Onun öncesinde kaç sefer yapıldıysa geçemedi hiç birinden de iki kulağından da. Endişenizi çok iyi anlıyorum. O korkuyu stresi çok iyi bilirim ama inşallah bişey yoktur. Kulaklarına amniyon sıvısı kaçmış olabiliyor, bizde öyle olmuş ondan geçememişiz. Kulakları doğduğundan beri çok akıyordu ve pütür atıyordu, öyle öyle kulakları boşalmış ve sonunda geçti çok şükür🙏 inşallah sizde de öyle olur endişe etmeyin. Testten 3-4öncesine kadar bebeği yıkamayın ve giderken uykusuz bırakın ki iyce uykusu gelsin test sırasında derin uyusun.