Mommyy0708 Kızlar bebeğim prematüre ve memeyi tam kavrayamıyor, ve sütüm az geliyor meme reddi olmaması için kaşık biberon kullandım ama beceremedim, eds yi önerdi hemşire ve sondasını aldım. Kullanan var mı nasıl pratik mi?
zeyn6 Sağlıkla büyütün kuzunuzu benim kızım meme reddetmişti 2. Ayda tuttu şuan 4 aylık hala mamasını eds ile veriyorum çok pratik ben hiç yorulmuyorum doğrusu. Bende ilk aylarında biberon vermiştim biberonu alınca beni hepten reddetmişti o yüzden edsyi tercih ediyorum