askmoglum yavrum ya kıyamam, gerçekten bebekler in çok zor. Çok geçmiş olsun inşallah fazla sürmez geçer ama bebekten bebeğe farkediyor. Kiminde uzun sürüyor kiminde kısa. Benim oğlumda 3aylıkken kolik olmuştu 6aylıkken bitmişti. Emziriyorsanız kimyon çayı için ve kimyon bazlı kremler var, karnına sekiz çizerek masaj yaparak uygulanıyor. Oda bebekleri biraz olsun rahatlatıyor tavsiye ederim. Kiraz çekirdeği Kemeri-yastıgı-patiği de kullanabilirsiniz. Tekrar çok geçmiş olsun inşallah fazla sürmeden geçer gider🙏🌸