Gunes789 Ilk adetimi dogumdan 5ay sonra oldum yogun gecti suan 6.ayinda tekrar oldum bugun ucuncu gunum ama asiri kanamam var ya nasil desem iki saatte bir degisiyorum gec bile kaliyorum. Bu normalmi acaba doktora ni gitmem gerekir yasayan varmi
Birannisbirbebis Gunes789 benimde öyleydi 2 günde 30 lu paket bitmişti şuan 3 reglim düzeldi heralde aylarca olmamanın verdiği şeyle alakalı içiniz rahat etmezse doktora gidin ama sanmam bişey olcağını ben kime sorsam çok geldi sonra düzeldi dedi
EfBiCo Gunes789 40’ım çıkar çıkmaz regl oldum. Çok fenaydıı ped yetiştiremedim inanırmısınız. Doktora gittim normal dedi pis kan atılıyor daha iyi dedi bana. Şimdi 6 aylık kızım reflm düzeldi 3 regl olmamda azalmıştı. Ve ağrılı kramplıydı
hepoyleolurzatenn Gunes789 bende de olmuştu ilk bi kaç reglm çok az oldu sonra aşırı aşırı oldu bebek bezi kullanmak zorunda kaldım ama bi defa tek oldu sonra normal regl oldm
Gunes789 a07 ayy oylemi valla internette okuyuncaplesenta rahim zari zarar gormustur diyo korktum iyice😣
Gunes789 Birannisbirbebis tesekkur ederim icimi rahatlattiniz yine de yakipteym normalde 4.gunu azalir bakiym yarin azalmazsa gorunurum madem
Birannisbirbebis Gunes789 içiniz rahat etmezse görünün ama herkesin böyle oluyormuş dediğim gibi bende telaşlanmıştım doktora da sordum normal dedi ☺️
Gunes789 Birannisbirbebis ay sagolun 🙏🏻 yani vucudumda baska bisey yok halsizlk falan da olmadi agri vs oyuzden rahattim ama biseyler okuyunca korktum iste
Birannisbirbebis Gunes789 internette çok kötü senaryolar yazıyor korkmayın Allahın izniyle bişey olmaz 🙏🏻
Gunes789 EfBiCo yaa. Ben de kalan bitane lohusa pedimi kullandim gece. Bu gece de bebek bezi i dusunuyodum valla.. bu ikinci demek ucuncuye duzelir cogu kisi oyle demis🙏🏻
Gunes789 hepoyleolurzatenn ben de bez kullabmayi dusunuyroum ayni sekilde🙏🏻 sagolun ya demekki boyle olabiliyor
Prensesim-0109 Kızlar doğum yapalı 7 ay oldu son 2 aydır adet görüyorum ama nasıl böyle adet görmekse anlayamadım leke leke şeklinde oluyorum çok az ve kahverengi yani rengi neden yani böyle olan oldu mu
Gunes789 Prensesim-0109 benimkinin tam tersi demek. Ama fazla yada az olmasi normalmis kiminde de az olur diyo